چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
انتشارات ذکر با خاله سوسکه و آقا موشه به دیدار کودکان می‌رود

حمیدرضا سیدناصری از انتشار چند مجموعه جدید برای کودکان و نوجوانان از سوی انتشارات ذکر خبر داد و گفت: برخی مجموعه‌هایی که اخیرا منتشر کرده‌ایم عبارتند از مجموعه 6 جلدی «فنگز» و مجموعه 6 جلدی «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه».

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مدیر انتشارات ذکر درباره جدیدترین آثار منتشر شده از سوی این انتشاراتی گفت: به تازگی مجموعه 6 جلدی با عنوان «فنگز» نوشته تومی دوموند منتشر کرده‌ایم که رمان نوجوان در قالب موضوعات جاسوسی، طنز و وحشت است.
 
وی عنوان کرد: «عملیات: قلقلک»، «عملیات: نجات پرنسس»،‌ «هدف: هیچکس»، «پروژه: دنیای گرگ» و «ماموریت لالایی» عنوان‌های برخی کتاب‌های این مجموعه است. نویسنده این مجموعه پیش از این مجموعه 13 جلدی «خیابان وحشت» را نوشته که با استقبال فراوانی از سوی نوجوانان رو‌به‌رو شد.
 
سیدناصری ادامه داد: «اولین نماز من» و «نقاشی خدا» دو جلد از مجموعه کتاب‌های «کودک و نیایش» است که به تازگی منتشر کرده‌ایم. این کتاب‌ها دربردارنده اشعاری از زهرا وثوقی و تصویرگری سمیه علیپور است.
 
وی افزود: اشعار شیرین کتاب «اولین نماز من» به منظور آشنایی دختران با فریضه نماز و ایجاد آمادگی بیشتر آنها برای رسیدن به سن تکلیف و اشعار کتاب «نقاشی خدا» به منظور آشنایی بیشتر کودکان با خداوند و ستایش خدا سروده شده است.
 
سیدناصری گفت: همچنین مجموعه 6 جلدی «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه» نیز که دربردارنده داستان‌هایی برای کودکان گروه سنی «ب» است به تازگی منتشر کرده‌ایم که برخی از عنوان‌های جلدهای مختلف آن عبارتند از «سوسکی خانم پر داره اگرچه شوهر داره»، «سوسکی خانم باغچه می‌خواد اتاق با طاقچه می‌خواد»، «سوسکی و سیل و بارون موشی توی بیابون»، «وای وای یک تله موش آقا موشه افتاده توش»، «تو سرمای زمستون سوسکی و راز پنهون» و «سوسکی داره یه بچه تو بقچه توی طاقچه».
 
وی افزود: این مجموعه نوشته خانم سوسن طاقدیس است و تصویرگری آن را سمیه علیپور انجام داده است. علاوه بر این نیز تعدادی مجموعه دیگر داریم که به زودی برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها