یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۶
اعلام آمادگی خانه کتاب برای همکاری در برگزاری جشنواره «روستای دوستدار کتاب»

مدیرعامل موسسه خانه کتاب از همکاری و همراهی این موسسه فرهنگی در برگزاری جشنواره روستاهای دوستدار کتاب، در صورت تامین بودجه خبر داد و بر گسترش قلمرو چنین رویدادی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نجفعلی میرزایی در این باره اظهار کرد: من در نخستین جلسه کمیته برگزاری جشنواره روستاهای دوستدار کتاب حضور داشتم و نسبت به طرح اولیه این جشنواره نظراتی را مطرح کردم که با موافقت اعضای کمیته توام شد و حتی پیشنهاد دادم نام این رویداد، جشنواره روستا و کتاب باشد.

میرزایی در پاسخ به این پرسش که «آیا خانه کتاب برنامه‌ای برای حمایت از برگزیدگان این جشنواره دارد؟» توضیح داد: برنامه‌ای برای این رویداد فرهنگی نداریم اما اگر معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از کارهای این جشنواره را به خانه کتاب محول کند، در صورت تامین بودجه کمیته برگزاری جشنواره روستاهای دوستدار کتاب را همراهی می‌کنیم.

وی درباره احتمال برگزاری جشنواره‌های مربوط به کتاب در روستاها، اظهار کرد: چنین موضوعی در جلسه ما مطرح نشد. به هرحال باید دید توان موسسه خانه کتاب چه اندازه است و چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم. 

نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب، امسال به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط