دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴
تجدید چاپ 3 کتاب عاشورایی در بوستان کتاب

نشر بوستان کتاب به تازگی اقدام به انتشار کتاب‌های «سخنان حسين بن علی(ع) از مدينه تا كربلا» به قلم آيت‌الله محمدصادق نجمی، «مصاف بی‌پايان با شيطان» نوشته دكتر فتح‌الله نجارزادگان و «ردپای خورشيد؛ امام حسين(ع) از ولادت تا شهادت» به همت مهدی محدثی کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مخاطبان در کتاب «سخنان حسين بن علی(ع) از مدينه تا كربلا» با مطالعه و تامل در سخنان امام حسین(ع) مى‏توانند وجوه مختلف نهضت حسینى، حوادث و جریان‏ها و نیز چهره‏هاى حق و باطل را بازشناسند. 

پیش از این سخنان امام سوم شیعیان در منابع گوناگون تاریخى پراكنده بوده و مطالعه آن‌ها براى همه آسان نبوده است. بنابراین، آيت‌الله محمدصادق نجیي همه آن كلمات و سخنان را از منابع دست اول تاریخى جمع‌آوری کرده و گنجینه‏اى از معارف دینى، سیاسى و تاریخى را در اختیار علاقه‌مندان این حوزه گذاشته است.

چاپ هفدهم کتاب «سخنان حسين بن علی(ع) از مدينه تا كربلا» با شمارگان دو هزار نسخه، در 420 صفحه و به بهای 160 هزار ريال به تازگی از سوی موسسه بوستان کتاب راهی بازار نشر شده است.

همچنین فتح‌الله نجارزادگان در کتاب «مصاف بی‌پايان با شيطان» به جنبه‏هاى تربیتى و هشدارهاى قرآن و اهل‏ بیت(ع) می‌پردازد. او در این اثر از تمثیل، شعر و داستان نیز بهره جسته است.

این كتاب در دو بخش شناخت دشمن و كارزار با دشمن تنظیم شده است. این تقسیم‌بندی مى‏تواند گامی در راه آگاهى از دشمن دیرین آدمیان، شیطان و توانایى‏هاى آنان براى كارزار با او باشد.

موسسه بوستان کتاب هشتمین چاپ کتاب «مصاف بی‌پايان با شيطان» را با شمارگان یک هزار نسخه، در 260 صفحه و به بهای 80 هزار ريال تولید کرده است.

همچنین کتاب «ردپای خورشيد؛ امام حسين(ع) از ولادت تا شهادت» دیگر اثر منتشر شده از سوی این نشر محسوب می‌شود که در دو فصل با عنوان‌های «از ولادت تا امامت» و «از امامت تا شهادت» تشکیل شده است.

در بخشی از این کتاب نوشته شده است: «امام حسین(ع) خورشیدی عالم‌تاب است که در روزگار سیاه یزید درخشید اما دیوسیرتان خواستند به خیال خام خود، جلوی روشنگری او را بگیرند. خورشید را سر بریدند و بر نیزه کردند؛ غافل از آن که خورشید هر چه بالاتر رفت، پرتو پرفروغ آن، از کوچه پس‌کوچه‌های کوفه گذشت و شام و حجاز و سپس دنیا را روشن کرد.»

چاپ هفتم کتاب «ردپای خورشيد؛ امام حسين(ع) از ولادت تا شهادت» با شمارگان دو هزار نسخه، در 180 صفحه و به بهای 550 هزار ريال از سوی نشر بوستان کتاب روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط