یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
انتشار نرم‌افزار آثار مرحوم آیت‌الله العظمی حسینی زنجانی

نرم‌افزار آثار موسسه فرهنگی تربیتی توحید به کوشش رضا فرهادیان در روزهای اخیر از سوی موسسه بوستان کتاب راهی بازار نشر شد. این نرم‌افزار دربرگیرنده متن کامل آثار مکتوب مرحوم آیت‌الله العظمی سید عزالدین حسینی زنجانی است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محتوای این نرم‌افزار شامل متن کامل آثار مرحوم آیت‌الله العظمی سید عزالدین حسینی زنجانی با موضوعات توحید، ایمان، جنبه‌های قرآنی شرک، تفسیر سوره حمد، شرح و تفسیر خطبه حضرت زهرا(س) است.

همچنین بخشی از برنامه‌های این نرم‌افزار به جست‌وجوی موضوعی در بیش از 700 عنوان باب و سرفصل از طریق فهرست گزینشی اختصاص دارد.

فرصت جست‌وجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه، متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست‌وجو در آیات، متن کامل چند دوره لغت‌نامه عربی و فارسی با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، قابلیت‌های پژوهشی به همراه امکان یادداشت‌برداری، ذخیره، ویرایش و چاپ متن، از دیگر خدمات این نرم‌افزار به شمار می‌آیند. 

آیت‌الله العظمی سید عزالدین حسینی زنجانی در سال 1300 هجری شمسی در خاندان علم و فقاهت در شهر زنجان ديده به جهان گشود. وی سطوح عالي دروس حوزوی را در حوزه‌های علميه قم، زنجان و مشهد تدريس كرد و بيش از 30 سال در حوزه علميه مشهد به تدريس خارج فقه و اصول، تفسير، كلام، عقايد و فلسفه مشغول بود. از شاگردان برجسته وی می‌توان به آيت‌الله سيدمحمد حسيني زنجانی، مدرس خارج فقه و اصول حوزه علميه زنجان اشاره كرد. این عالم شیعی سرانجام سحرگاه سه‌شنبه (24 اردیبهشت سال 1392) همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) دارفانی را وداع گفت.

نخستین نوبت نشر و توزیع نرم‌افزار آثار موسسه فرهنگی تربیتی توحید با گنجایش 11 هزار و 654 صفحه و به بهای 50 هزار ريال به تازگی از سوی موسسه بوستان کتاب تولید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط