شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
برپایی 10 فرهنگسرای موقت کتاب در تهران

همزمان با بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران 10 فرهنگسرای موقت از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های متعدد فرهنگی در هفته کتاب در نظر دارد که برپایی 10 فرهنگسرای موقت یکی از آن‌هاست. از دیگر برنامه‌های این سازمان می‌توان برگزاری کارگاه‌های 10 دقیقه‌ای مهارت‌های مطالعه برای جوانان و نوجوانان را نام برد.

«کلینیک مشاوره کتاب» نام برنامه دیگر این نهاد فرهنگی است که با حضور جمعی از کارشناسان حوزه کتاب مخاطبان را در انتخاب آثار مورد نیازشان راهنمایی می‌کند.

«معرفی نویسندگان و کتاب‌های برتر حوزه‌های گوناگون»، «بلوتوث کتاب‌های الکترونیکی»، «مسابقه پیامکی» مرتبط با کتاب و کتابخوانی و نصب تابلوهای ویژ‌ه در «نگار گذر با موضوع کتاب» در مترو از دیگر برنامه‌های هفته کتاب شهرداری تهران هستند.

برپایی غرفه فروش کتاب با موضوع محرم و صَفر، برگزاری مسابقاتی در راستای تقویت مهارت‌های نویسندگی و تولید کتاب و ارایه آثار به مراکز فرهنگی منطقه، برپایی ایستگاه‌‌هایی برای دریافت کتاب‌های اهدایی شهروندان و استقرار کامیونت‌های کتابخانه سیار برای ارایه تازه‌های نشر، از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان در هفته کتاب به شمار می‌آیند.

همچنین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران براي هرچه غنی‌تر برگزار شدن بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران غرفه‌هایی ویژه نقاشی کودکان، سرگرمی کودکان و نوجوانان، مسابقات فرهنگی و کتابخانی برای تمامی شهروندان در مناطق گوناگون برگزار خواهد کرد. طرحی برای معرفی کتابخانه‌های سازمان و شهرداری برنامه دیگری است که از تاریخ 27 آبانماه تا ابتدای آذر به اجرا در می‌آید.

بيست و يكمين دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ايران از 25 آبانماه تا دوم آذرماه امسال در سراسر كشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط