چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶
پیامبران این‌گونه دعا می‌کردند

چاپ دوم کتاب «دعاهای قرآن کریم» به قلم حسن فایضی منتشر شد. این کتاب به بیان دعاهایی که در قرآن از زبان پیامبران الهی وامامان معصوم(ع) بیان شده، پرداخته است./

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب همه دعاهایی را که در قرآن ذکر شده، به صورت جامع و مفصل همراه با تفسیر مختصر و با تقسیم‌بندی موضوعی بیان کرده است. همچنین همه دعاهایی که از سوی پیامبران الهی، ائمه اطهار(ع)، فرشتگان و مومنان درخواست و اجابت شده، در این کتاب گردآوری شده است.

دعاهایی که در قرآن کریم آورده شده، از زبان خود خداوند بیان شده است و قطعا اجابت خواهد شد. به عنوان مثال، بنا به فرمایش حضرت رسول(ص) هر انسانی که دچار گرفتاری می‌شود، اگر دعایی را که حضرت یونس(ع) در شکم ماهی می‌خواند بخواند، محال است که دعای او اجابت نشود. 

در این کتاب، از تفسیر نمونه برای شرح آیات استفاده شده است. نویسنده ابتدا رابطه بین دعاها را از دیدگاه قرآن بررسی کرده و سپس با استناد به تفسیر نمونه به شرح دعاهای قرآن پرداخته و شرایط اجابت دعا را بیان کرده است.

ویژگی این کتاب، معرفی دعاهای مختلف در شرایط متفاوت به زبان قرآن است.

چاپ دوم کتاب «دعاهای قرآن کریم» با شمارگان 10 هزار نسخه در 104 صفحه و به قیمت 40 هزار ریال از سوی انتشارات فیض کاشانی منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط