دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
رونمایی از 5 عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس از پنج عنوان کتاب رونمایی خواهد کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از مرکز اسناد انقلاب اسلامی، دفاع مقدس منبع سرشار و پایان‏ناپذیری برای خلق آثار هنری برتر و متعهد است. اگر بخواهیم صحنه‏های به یاد ماندنی جنگ و دفاع مقدس برای تمام نسل‏ها و عصرها ماندگار بماند باید آن رشادت‏ها، شهادت‏ها و جانبازی‏ها را در قالب‏های مختلف هنری درآوریم.

نسل‏های بعد باید بدانند که برای حفظ این سرزمین چه عزیزانی جان و مال خویش را در طبق اخلاص نهاده‏اند و این مهم میسر نمی‏شود مگر این‌که درباره جنگ، حوادث و واقعیت‌ها کتاب‌، شعرهای پرمحتوا و داستان‏های پرشور و پرجاذبه ارایه شود.

در این راستا موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصمیم دارد در هفته دفاع مقدس از پنج عنوان کتاب تازه منتشر شده خود رونمایی کند.

جلدهای بیست‌ویکم و بیست‌ودوم کتاب «تقویم تاریخ دفاع مقدس»، «آتش در آب»، «بهشت معصوم» و «عملیات مرصاد با سرگذشت منافقین» عناوین این کتاب‌ها را تشکیل می‌دهند.

این مراسم دوشنبه (یکم مهرماه) از ساعت 15 تا 17 با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری از ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران در تالار اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط