پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
رخ‌داد نو با 2 کتاب جدید فلسفی آمد

انتشارات رخ‌داد نو‌ به‌تازگی دو عنوان کتاب را در حوزه فلسفه منتشر کرده است. «به ملاقات هایدگر: خاطرات پیام‌آوری از جنگل سیاه» و «بیان و تکینگی در لایب نیتس» عنوان این دو کتاب است._

علی خالقی دامغانی،‌ مدیر داخلی انتشارات رخ‌داد نو،‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: «به ملاقات هایدگر: خاطرات پیام‌آوری از جنگل سیاه» نوشته فردریک دو توارنیکی با ترجمه شروین اولیایی، عنوان اثری است که به‌تازگی از سوی انتشارات رخ‌داد نور منتشر شده است.

وی گفت: فردریک دو توارنیکی،‌ نویسنده این کتاب، در سرویس تحقیقات تلویزیون فرانسه مشغول به فعالیت بوده و برنامه‌های فلسفی گوناگونی را در شبکه فرانس-کولتور تهیه کرده است و این کتاب حاصل گفت‌وگوی او با ژان بوفره به حساب می‌آید.

خالقی دامغانی همچنین «بیان و تکینگی در لایب نیتس» نوشته ژیل دلوز را دیگر کتاب جدید این انتشارات معرفی کرد و افزود: این اثر ترجمه‌ای مشترک از پیمان غلامی و ایمان گنجی است.

مدیر داخلی نشر رخ‌داد نو افزود: لایب‌تیس فیلسوفی است که در سراسر آثار ژیل دلوز حضورش قابل لمس است تا آن‌جا که دلوز درباره او کتابی مستقل نوشت.

وی گفت: در کتاب بیان تکینگی در لایب نیتس،‌ سه مقاله از گوتفرید نیز ضمیمه و ترجمه شده است.

مدیر داخلی انتشارات رخ‌داد نو در پایان گفت: کتاب «به ملاقات هایدگر: خاطرات پیام‌آوری از جنگل سیاه»‌ با شمارگان 1000 نسخه،‌ در 318 صفحه و‌ به قیمت 120 هزار ریال و کتاب «بیان و تکینگی در لایب نیتس» با شمارگان 1000 نسخه در 197 صفحه به قیمت 80 هزار ریال روانه بازار نشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط