چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
رونمایی از مجموعه تفسیر نفحات‌الرحمان

موسسه بوستان کتاب در روزهای پایانی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در نظر دارد در مراسمی از دوره پنج جلدی تفسیر «نفحات‌الرحمان» همزمان با بیست و سومین روز ماه مبارک رمضان رونمایی کند.-

نادر یزدانی، مدیر بازاریابی و فروش بوستان کتاب در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره عنوان کرد: دوره پنج جلدی تفسیر نفحات‌الرحمان را مرحوم آیت‌الله شیخ محمد نهاوندی نوشته است. این اثر عهده‌دار تفسیر همه سوره‌های قرآن مجید به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: تفسیر «نفحات‌الرحمان» استوار از آیات قرآن است و دربردارنده نقل اقوال عالمان بزرگ، اشاره به روایات اهل‌بیت (ع) به صورتی شیوا و اثرگذار، حکایت داستان‌های قرآنی با نثری زیبا و دل‌نشین، پاسخ به شبهه‌های اعتقادی و اشکال‌های معنایی مرتبط با آیات، چگونگی پیوست محتوایی میان آیات و سوره‌ها و پیش‌کش چهل طرفه ناب در علوم قرآنی در مقدمه آن است.

یزدانی با اشاره به فعالیت بوستان کتاب در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم عنوان کرد: بوستان کتاب 300 اثر از 775 عنوان آثار خود را با موضوع قرآن، تفسیر و علوم قرآنی در این نمایشگاه ارایه کرده است. 

یزدانی در باره تعداد صفحات و بهای این دوره پنج جلدی گفت: این مجموعه پنج جلدی در سه هزار و 768 صفحه، در قطع وزیری و به بهای یک میلیون و 200 هزار ريال در فروشگاه های بوستان کتاب در قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می‌شود. 

وی یادآور شد: مراسم رونمایی از مجموعه تفسیر «نفحات الرحمان» ساعت 18 و 30 دقیقه پنجشنبه (10 مرداد) همزمان با روز 23 ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط