جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
بررسی و تبیین «سبک زندگی» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

نشست تخصصی «سبک زندگی» از سلسله نشست‌های بخش «علم، دانشجو و دانشگاه قرآنی» عصر شنبه (29 تیر‌ماه) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نشست عصر شنبه (29 تیر‌ماه) با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر ‌محمد‌حسین توانایی، مدیر‌کل دفتر پژوهش‌ و برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر بخش «خدمات مشاوره‌ای» بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سالن شماره 3 نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد. 

حجت‌الاسلام و‌المسلمین توانایی دارای مدرک دکترای علوم قرآن و حدیث و عضو هیات علمی دانشگاه است. وی پیش از این مدیر‌کل پژوهش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور بوده است و اکنون به‌عنوان مدیر‌کل دفتر پژوهش‌ و برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمت می‌کند. وی نویسنده کتاب‌هایی با موضوعات قرآنی، مهارت‌های زندگی و راهنمای عمره دانشجویی است. از این استاد دانشگاه تاکنون ده‌ها مقاله علمی‌-‌پژوهشی و علمی‌-‌تخصصی در مجلات قرآنی و حدیثی به‌چاپ رسیده است.

آخرین کتاب وی با عنوان «آیین و سبک زندگی؛ با تاکید بر سوالات اساسی و محوری مقام معظم رهبری» در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه شد.

نشست تخصصی «سبک زندگی» از ساعت 19 عصر شنبه (29 تیر‌ماه) در سالن شماره 3 نشست‌های تخصصی واقع در طبقه همکف شبستان، جنب بخش دانشجویی برگزار خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه (15 تیر‌ماه) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت یک‌ ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط