دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
تغییرات کتاب اساسنامه لیگ کشتی پهلوانی اعلام می‌شود

نشست هماهنگی مسوولان باشگاه‌های کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای که قرار بود امروز (دوشنبه، 17 تیر) برگزار شود، به بیست و ششم ماه جاری موکول شد. قرار است در این‌ نشست تغییرات قوانین لیگ کشتی پهلوانی که در کتاب اساسنامه این لیگ منتشر شده است، به مسوولان باشگاه‌ها اعلام شود.-

مهدی شاکری، کارشناس روابط‌عمومی فدارسیون ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: شرایط برگزاری نشست هماهنگی محمدرضا طالقانی،‌ رییس فدراسیون ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای با مسوولان باشگاه‌های کشتی پهلوانی فراهم نشد و این نشست به چهارشنبه هفته آینده در ساختمان شماره 2 فدارسیون ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای موکول شد.

شاکری محور این جلسه را اعلام تغییرات اساسنامه‌ لیگ به باشگاه‌های دانست و اضافه کرد: از آن‌جایی که احتمال می‌دادیم مقررات اساسنامه دچار  تغییر و تحول شود، از انتشار آن به صورت کتاب خودداری کردیم. البته فایل «پی.دی.اف» این کتاب روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی فدراسیون ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای افزود: قرار است مجموعه پنج جلدی کتاب‌های «پهلوان» که به شرح زندگی پهلوانان و اسطوره‌های کشتی پهلوانی مانند جهان‌پهلوان تختی اختصاص دارد، از سوی فدراسیون در اختیار هیات‌های استانی قرار بگیرد. ضمن این‌که این مجموعه پیش‌تر در فروشگاه دلیرستان که زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کند، به علاقه‌مندان کشتی پهلوانی ارایه می‌شد و احتمال دارد این مجموعه از سوی فدراسیون تجدید چاپ شود.

به گفته شاکری، کتاب آداب و رسوم زورخانه‌ هم از جمله آثاری است که از سوی فدراسیون در اختیار زورخانه‌ها و هیات‌های استانی وزرش‌های باستانی قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط