یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
استعفای فتح‌الله‌زاده انتشار کتاب استقلال را به تعویق می‌اندازد

معاون فرهنگی باشگاه استقلال با بیان این‌که انتشار کتاب جامع استقلال از برنامه‌های مهم این باشگاه در سال جاری است، از استعفای مدیرعامل آبی‌پوشان به عنوان بزرگترین مشکل برای چاپ این کتاب خبر داد.-

مهدی علوی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: باشگاه استقلال در نظر داشت کتاب جامعی را که در برگیرنده تاریخچه، زندگینامه بازیکنان و مربیان و نتایج مسابقات رسمی این تیم از سال 1324 است، منتشر کند اما با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال، انتشار این کتاب به یقین با تاخیر همراه خواهد شد.

علوی با اشاره به این‌که استعفای مدیرعامل استقلال اجرای همه برنامه‌های این تیم را در پرده ابهام قرار داده است، افزود: متاسفانه هیچ‌کسی در باشگاه به آینده شغلی‌اش اطمینانی ندارد و همین مساله باعث شده تا اجرای برنامه‌هایی که از مدت‌ها قبل روی آن‌ها حساب کرده‌ بودیم،‌ اکنون امکان‌پذیر نباشد.

وی درباره کتاب باشگاه استقلال، توضیح داد: این کتاب اثر جامعی در شان نام پرافتخارترین تیم باشگاه ایران در آسیا است و ما پیش از استعفای مدیرعامل باشگاه امیدوار بودیم تا شهریور ماه آن ‌را به بازار کتاب برسانیم. حتی صحبت‌هایی هم مبنی بر واگذار کردن حق چاپ کتاب جامع استقلال به انتشارات «موسسه روزهایی زندگی» شده بود اما مشخص نبودن وضعیت کلی استقلال باعث شده است تا نتوانیم زمان دقیقی را برای انتشارش اعلام کنیم.

معاون فرهنگی باشگاه استقلال درباره دیگر برنامه‌های فرهنگی آبی‌پوشان گفت: در نظر داشتیم جشن قهرمانی استقلال را با دعوت از پیشکسوتان باشگاه برگزار کنیم اما با توجه به جدایی چند بازیکن مانند میثم بائو، دوست داریم این ضیافت هرچه سریع‌تر با حضور همه بازیکنانی که در کسب قهرمانی لیگ برتر برای استقلال زحمت کشیدند، برگزار شود. با وضعیتی که برایمان پیش آمده، باید منتظر ماند و دید چه آ‌ینده‌ای در انتظار مجموعه تیمی استقلال است.

فتح‌الله زاده روز گذشته (شنبه، هجدهم خرداد) با انتشار نامه‌ای کناره‌گیری خود را از سمت مدیرعاملی آبی‌پوشان اعلام کرد که البته هیات مدیره استقلال هنوز با این استعفا موافقت نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط