دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
«فوتبال مدرن؛ مربیگری سیستم 2ـ 4 ـ 4» منتشر می‌شود

کتاب «فوتبال مدرن؛ مربیگری سیستم 2ـ 4 ـ 4» اثر مشترک فلوریانو مرزیالی و وینسزو مورا به شمار می‌آید که امید نمازی‌زاده آن را به فارسی برگردانده است. این نوشتار به زودی از سوی نشر علم و حرکت روانه بازار کتاب خواهد شد.-

روبن شاهوردیان، مدیر مسوول نشر علم و حرکت در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اعلام این خبر بیان کرد: این کتاب در 10 فصل ویژه مربیان بازیکنان جوان، مربیان حرفه‌ای فوتبال و علاقه‌مندان و ورزشکاران این رشته ورزشی به رشته تحریر درآمده است.

وی با اشاره به این‌که هدف از تدوین این اثر، تشریح جنبه‌های علمی روش‌های آموزشی فوتبال است، ادامه داد: ویراستاری علمی این نوشتار را دکتر مهدی نمازی‌زاده بر عهده داشته است.

شاهوردیان گفت: کتاب «فوتبال مدرن؛ مربیگری سیستم 2ـ 4 ـ 4» از 10 فصل با عنوان‌های «ویژگی‌های اختصاصی بازی منطقه‌ای»، «تمرین‌های اختصاصی برای بک‌ها و هافبک‌ها»، «راهبرد، تاکتیک‌ها، نیم فشرده، کم‌ فاصله و آفساید»، «وضعیت برتری، برابری و کمتری تعداد بازیکنان در مرحله دفاع»، «دابل تیم کردن»، «کاربرد تاکتیک‌های آفساید»، «سازمان دفاع به منظور شروع یک حمله»،‌ «حرکت متداول و دو نفره فورواردها»، «طرح‌های حمله» و «وضعیت‌های برتری تعداد بازیکنان در حمله» تشکیل شده است.

مدیر مسوول نشر علم و حرکت با بیان این‌که درصددیم این کتاب را همزمان با برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان عرضه کنیم، عنوان کرد: کتاب «فوتبال مدرن؛ مربیگری سیستم 2ـ 4 ـ 4» با شمارگان یک هزار نسخه، در 184 صفحه و به بهای 85 هزار ريال منتشر خواهد شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط