سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
اتخاذ تدابیر جدید در نمایشگاه کتاب با هدف پیشگیری از ازدحام جمعیت

قائم مقام بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در مکان‌های ورود و خروج بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تمهیداتی با هدف پیشگیری از ازدحام جمعیت در نظر گرفته شده است.-

محمد عظیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که مسوولان تمام بخش‌های مرتبط با بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال انجام فعالیت‌های تخصصی خود هستند، اظهار کرد: اکنون فضاهای لازم در مصلای امام خمینی(ره) غرفه‌بندی شده‌اند و همچنین واحدهای مختلف و تشکل‌های نشر درخواست‌هایشان را برای دریافت فضا ارایه کرده‌اند. 

قائم مقام بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از انجام یک سلسله فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: کمیته پژوهش این دوره از نمایشگاه کتاب تهران با هدف تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «تعیین ارتباط میان تعداد بازدیدکنندگان و میزان سرانه مطالعه کشور» انجام فعالیت‌های پژوهشی در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده‌ است.

وی ادامه داد: بخش جنوبی خیابان شهید بهشتی به بخش بین‌الملل و ناشران خارجی اختصاص پیدا کرد. این امر به کاسته شدن ازدحام جمعیت از بخش عمومی کمک شایانی می‌کند.

قائم مقام بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: مکان‌های مناسب برای سراهای مختلف مانند سرای اهل قلم، کارنامه نشر، کودک و نوجوان و دیدار و همچنین عناوین برخی از نشست‌ها مشخص شدند. در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران برای موضوعاتی مانند پنجاهمین سالگرد قیام پانزده خرداد و سبک زندگی غرفه‌های ویژه‌ای اختصاص داده می‌شود.

عظیمی عنوان کرد: بن‌های کتاب الکترونیکی توسط بانک عامل (صادرات) طراحی شده‌اند و با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت و دسترسی آسان بازدیدکنندگان به آن‌ها، محل مناسبی برای توزیع این بن‌ها درنظر گرفته شده است.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11تا 21 اردبیهشت ماه سال 1392 در مصلای امام خمینی(ره ) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط