چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷
افتتاح کتابخانه کردآباد در شهرستان نور

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران از افتتاح کتابخانه عمومی کردآباد شهرستان نور خبر داد و گفت: این مراسم با حضور محمداسماعیل امامزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران برگزار شد.-

مجید سبحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در این مراسم که روز گذشته(سه‌شنبه) برگزار شد، عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، علی‌محمد صمدیان، فرماندار شهرستان نور، بخشدار بخش چمستان، مسوولان ادارات و نهادهای شهرستان، شهردار چمستان و اهالی روستای کردآباد نیز حضور داشتند.

سبحانی اضافه کرد: در ابتدای مراسم سید آقابزرگ حسینی، مسوول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نور ضمن ارایه گزارشی از روند ساخت و هزینه‌های انجام شده تا مرحله تکمیلی این کتابخانه، عنوان کرد که این کتابخانه با کمک ابراهیمی، خیّر کتابخانه‌ساز چمستانی ساخته شده است.

وی افزود: روند تکمیل این کتابخانه از اواخر سال پیش آغاز شد و اسفند امسال به پایان رسید. این کتابخانه 120 متر مربع مساحت دارد و با چهار هزار عنوان کتاب تجهیز شده است. همچنین این کتابخانه دارای دو سالن مطالعه برای آقایان و بانوان به ‌صورت مجزا است. 

با توجه به افتتاح کتابخانه عمومی کردآباد، اکنون شهرستان نور پنج کتابخانه فعال دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط