سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳
افزایش استقبال از نمایشگاه استانی یزد در روزهای واپسین

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: نمایشگاه استانی کتاب یزد در روزهای پایانی با استقبال فراوان مردم مواجه شد.-

بهرام عبدالحسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: ناشران غرفه‌دار در روزهای نخست برپایی پنجمین نمایشگاه استانی کتاب یزد از میزان استقبال رضایت نداشتند اما در روزهای پایانی میزان فروش کتاب بسیار رونق گرفت.
‌ 
وی گفت:‌ مطابق نظرسنجی‌های انجام شده، همه افرادی که در برگزاری برنامه‌های این نمایشگاه دخیل بوده‌اند، از پویایی نمایشگاه رضایت داشته‌اند. 

عبدالحسینی عنوان کرد: آماری را از میزان رضایت ناشران، نویسندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه تهیه کرده‌ایم که به‌زودی در دسترس عموم قرار داده می‌شود.
 
مدیرکل اداره ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان‌ یزد، نمایندگان مجلس، دانش‌آموزان، روحانیون و دانشجویان در این رویداد فرهنگی، باعث دلگرمی ناشران و اهل قلم حاضر در نمایشگاه استانی کتاب یزد شده است. 

به گفته وی، امروز (هشتم اسفند) آخرین روز از برپایی نمایشگاه کتاب استانی یزد است و این نمایشگاه ساعت 20 به طور رسمی پایان می‌پذیرد.

پنجمین نمایشگاه استانی کتاب یزد در دو سالن فجر و احمدی واقع در دانشگاه یزد، از دوم تا هشتم اسفند میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط