چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۵
تالیف کتاب «حسابرسی پیشرفته» در کرمانشاه

یکی از مولفان کتاب «حسابرسی پیشرفته» گفت: اين كتاب بر اساس استانداردهای حسابرسی در ایران نگارش شده و این ویژگی آن را از سایر آثار دیگر متمایز ساخته است.-

مجتبی چاووشانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: کتاب «حسابرسی پیشرفته» بر اساس استانداردهای حسابرسی در ایران نگارش شده است، در حالی که سایر آثار منتشر شده در این حوزه با استانداردهای حسابرسی در خارج از ایران نگارش شده‌اند.
 
وی با اشاره به پنج فصل کتاب گفت: مروری جامع بر حسابرسی صورت‌‌های مالی، حسابرسی سیستم‌های کامپیوتری، حسابرسی عملیاتی، حسابرسی عملکرد مدیریت و حسابرسی مبتنی بر ریسک، عناوین فصل‌های این کتاب است.
 
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد قصرشیرین افزود: در انتهای کتاب نیز تعدادی پیوست آورده شده که در آن چهار استاندارد حسابرسی شامل استانداردهای 700، 720، 705 و 706 مطرح شده‌اند.
 
به گفته این استاد دانشگاه، کتاب حاضر برای دانشجویان ترم پایانی کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد حسابداری قابل استفاده است.

چاووشانی همچنین گفت: دیگر کتاب‌هایی که با این موضوع منتشر شده‌اند، قطور و حجیم‌اند اما این کتاب 308 صفحه دارد و کتاب کم‌حجمی و آسانی به شمار می‌رود. 

کتاب «حسابرسی پیشرفته» نوشته مجتبی چاووشانی و بابک جمشیدی نوید با شمارگان دو هزار نسخه و بهای 76 هزار ریال از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه روانه بازار نشر شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ادریس محمدی ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    بسیار خوشحالم دانشجوی اساتیدی بودم که در ضمینه رشته تحصیلی، نویسنده کتب و حامی دانشجویان رشته حسابداری میباشند. تبریک مرا پذیرا باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط