شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴
برگزاری مسابقات آنلاین کتابخوانی در جزیره قشم

رییس اداره کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان قشم استان هرمزگان گفت: همزمان با دهه فجر مسابقات کتابخوانی آنلاین با موضوع قرآن‌کریم، صحیفیه سجادیه و نهج‌البلاغه در این جزیره برگزار می‌شود.-

عبدالقادر اسلامی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات کتابخوانی آنلاین با موضوع قرآن‌کریم، صحیفیه سجادیه و نهج‌البلاغه می‌توانند تا پایان ماه بهمن به سایت http://booki.ir مراجعه کنند. 

وی ادامه داد: همچنین مسابقات کتابخوانی ویژه مقطع راهنمایی از کتاب «عموی رستم» نوشته محمد میرکیانی و ویژه مقطع دبیرستان از کتاب «500 نکته در مطالعه» نوشته بیتا عسگری برگزار می‌شود. 

وی افزود: برای مادران و زنان خانه‌دار نیز این مسابقات از کتاب «تربیت کودک در جهان امروز» نوشته احمد بهشتی و برای قشر فرهنگیان از کتاب «اقتصاد عدالت‌محور» نوشته حسن سبحانی برپا می‌شود. 

به گفته اسلامی، برگزاری جشن انقلاب در کتابخانه عمومی روستای سلخ، دیدار با امامان جمعه اهل سنت و شیعه و برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در یکی از کتابخانه‌های عمومی جزیره هرمز، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این دهه به شمار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط