چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
مادران قصه‌گو در جشنواره شرکت می‌کنند

مادران ساکن منطقه 12 تهران می‌توانند در دومین «جشنواره مادران قصه‌گو» شرکت کنند. این جشنواره در دو بخش کارگاه‌های مقدماتی و تخصصی برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه این جشنواره پایان اسفند سال جاری است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه 12 و فرهنگسرای شهر؛ دومین جشنواره مادران قصه‌گو در دو بخش کارگاه‌های مقدماتی و تخصصی برگزار خواهد شد. 

این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در خانواده با استفاده از قصه‌گویی، انتقال مفاهیم، ارزش‌ها و سنت‌های اسلامی ایرانی به صورت غیرمستقیم به کودکان، فراهم آوردن زمینه‌های ارتباط و انس بیشتر میان اعضای خانواده با ابزار قصه‌گویی و آشنایی با آموزه‌های دینی و انتقال آموزه ها از طریق داستان و قصه به فرزندان به صورت همزمان در تمامی مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اجرا می‌شود. 

جشنواره مادران قصه‌گو به صورت متمرکز از نیمه دوم دی با ثبت نام از مادران علاقه‏‌مند در مراکز فرهنگی هنری منطقه 12 آغازشده و مراسم اختتامیه آن، پایان اسفند است که با تجلیل از مادران برگزیده در زمینه قصه‌گویی برگزار می‌شود.

ثبت نام دراین برنامه رایگان و بخش مقدماتی این جشنواره ویژه مادرانی است که برای نخستین بار در این جشنواره شرکت می‏‌کنند. دوره‌های تخصصی هم ویژه مادرانی است که سال گذشته(1390) در نخستین جشنواره مادران قصه‌گو شرکت کرده‌اند. متقاضیان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به نزدیکترین خانه فرهنگ محل سکونت خود در منطقه 12 مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند با شماره 66736689 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها