پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
نمایشگاه‌های استانی، فرصتی برای ارایه دستاوردهای بومی

مدیرمسوول انتشارات «خالدین» خوزستان در حاشیه برپایی هفتمین نمایشاه کتاب این استان گفت:نمایشگاه‌های استانی فرصت خوبی برای ناشران محلی و شهرستان‌هاست تا دستاوردهای بومی نشر خود را به نمایش بگذارند._

خلیل اسدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: هر سال دانشجویان شهرستان‌های مختلف برای بازدید از نمایشگاه استانی به اهواز سفر می‌کنند تا کتاب مورد نیازشان را خریداری کنند.

وی افزود: جمعیت مردم ما خیلی زیاد است اما متاسفانه آمار شمارگان کتاب در کشور مناسب نیست و در این میان، نمایشگاه‌های استانی می‌توانند برخی از خلاءهای موجود را در این حوزه برطرف کند.

اسدی با بیان این‌که باید شرایط حضور ناشران استانی در این نمایشگا‌ه‌ها تسهیل شود گفت: باید شرایط ویژه‌ای برای ناشران محلی پیش‌بینی شود تا امکان حضور آنان به صورت قوی و موثر در نمایشگاه وجود داشته باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از ارایه چهار کتاب در نمایشگاه کتاب خوزستان خبر داد و گفت: کتاب «روزهای جهنمی» رمانی با موضوع جنگ هشت ساله ایران و عراق است که رخدادهای آن زمان را با زبانی داستان‌گونه روایت می‌کند.

اسدی ادامه داد: کتاب‌های «یادی از گذشته»، «پیغمبران دروغین» و «روزهای سخت یهود» نیز دیگر رمان‌های تاریخی این انتشارات در نمایشگاه کتاب امسال به شمار می‌آیند.

به گفته وی، انتشارات خالدین از سال 1360 در حوزه نشر کتاب‌های ادبی فعالیت می‌کند.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان تا دوم بهمن ماه از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 21 و 30 دقیقه در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر اهواز برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط