سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۳
برپایی 5 نشست در حاشیه نمایشگاه استانی کتاب خوزستان

برنامه‌های جانبی هفتمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان اعلام شد. بیش از پنج نشست در بخش جنبی نمایشگاه برگزار می‌شود.-

مسوول بخش جنبی نمایشگاه کتاب استان خوزستان با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: چهارشنبه، 27 دی، نشست «سبک زندگی با تاکید بر سیره عملی زندگی امام خمینی (ره)» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، استاد حوزه و دانشگاه پیش‌بینی شده است.

حسینعلی سبزه افزود: دومین نشست این نمایشگاه «تهاجم فرهنگی و تاثیر آن بر خانواده» است که پنجشنبه، 28 دی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد روحانی‌نژاد، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری سومین نشست جمعه، 29 دی ماه، گفت: در این نشست سرهنگ اردشیر روغنی، معاون امر به معروف و نهی از منکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خوزستان موضوع «جنگ نرم» و کتاب‌های مرتبط با این حوزه را بررسی می‌کند.

سبزه اظهار کرد:‌ برای شنبه، 30 دی ماه نیز نشست «نقش حجاب و عفاف در تحکیم بنیان خانواده» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود لوینی، مسوول کانون مشاور خانواده در حوزه علمیه اهواز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که نشست «سیره پیامبر اعظم (ص)» یکی دیگر از نشست‌های پیش‌بینی شده در نمایشگاه است، گفت: مهدی زرشناس، استاد حوزه و دانشگاه، این نشست را یکشنبه، اول بهمن ماه برگزار می‌کند.

سبزه با اشاره به برگزاری این نشست‌ها در ساعت 18 و 30 دقیقه هر روز، عنوان کرد: حدود 200 جلد کتاب با موضوع سبک زندگی، 50 جلد کتاب با عنوان حجاب و عفاف و 50 جلد با موضوع مهدویت در غرفه فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گفته وی، غرفه فعالیت‌های جنبی محل دایمی نمایشگاه در سالن خرمشهر پیش‌بینی شده است.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان که صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده، تا دوم بهمن ماه از ساعت 9 تا 13 و از ساعت 15 تا 21 و 30 دقیقه برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط