چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
کتاب «آسیب‌شناسی روابط پیش از ازدواج» رونمایی می‌شود

فرهنگسرای اندیشه با همکاری انتشارات قدیانی کتاب «آسیب‌شناسی روابط پیش از ازدواج» نوشته محمدرضا ایزدپور را رونمایی می‌کند. این اثر نخستین جلد از مجموعه‌ای پنج جلدی است که به تعاملات خانوادگی پیش و پس از ازدواج می‌پردازد.-

نویسنده و مشاور روانشناسی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از این مجموعه به عنوان کتاب‌هایی یاد کرد که سیر جریان روابط میان افراد را از دوران نامزدی به عنوان تصمیم ابتدایی افراد برای تشکیل خانواده تا زمان تربیت فرزند بیان می‌کند.

دکتر محمدرضا ایزدپور افزود: نخستین جلد این مجموعه که به تازگی منتشر شده است به بررسی پیامدهای ارتباطات متعارف و همچنین ارتباط‌های خارج از چارچوب پیش از دوره ازدواج اختصاص دارد. 

وی با اشاره به این که جلدهای دوم و سوم این مجموعه نیز تالیف شده‌اند و به زودی مراحل چاپ و نشر خود را طی می‌کنند، توضیح داد: جلد دوم درباره تشخیص صفات نابهنجار و تغییرات این صفات در دوره پیش از ازدواج و مراحل مقدمات آشنایی طرفین است. جلد سوم تفاوت شناسایی دختر و پسر را در قالب «علائم هشدار دهنده دوره نامزدی» بیان می‌کند.

نویسنده کتاب «آسیب‌شناسی روابط پیش از ازدواج» ادامه داد: جلدهای بعدی این مجموعه به راه و رسم خواستگاری و نحوه تعامل با فرزندان و تربیت آن‌ها اختصاص دارد.

وی اعلام کرد: تصمیم دارم در مراسم رونمایی این کتاب که 18 دی‌ماه برگزار خواهد شد، درباره ارزش قلم و این که نگرش درون‌بینی جامعه نسبت به پژوهش و پژوهشگری چقدر ارزشمند است، سخن بگویم. 

كتاب «آسيب‌شناسي روابط پيش از ازدواج» نخستين جلد از مجموعه ظرافت‌های ارتباط است كه به بررسی بخش‌هايی از تاثيرات مثبت و منفی ارتباطات پيش از ازدواج می‌پردازد. 

کتابخانه اندیشه فرهنگسرای اندیشه با مشارکت انتشارات قدیانی مراسم رونمایی از این اثر را با حضور نویسنده کتاب و دو منتقد حوزه مسایل اجتماعی برگزار می‌کند. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند دوشنبه 18 دی‌ماه ساعت 16 به سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، روبه‌روی باشگاه پیام، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها