یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
برگزاری نخستین نشست مجمع خیران کتابخانه‌ساز بهشهر،نکا و گلوگاه

مسوول کتابخانه‌های شهرستان بهشهر مازندران از برگزاری نخستین نشست مجمع خیران کتابخانه‌ساز بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد و گفت: در این نشست اعضای موسس مجمع خیران کتابخانه‌ساز این شهرستان‌ها معرفی شدند._

علی ذبیح‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این نشست صبح امروز(یکشنبه) در آستانه مبارکه امامزاده علی اصغر (ع) شهرستان بهشهر با حضور 12 تن از خیران این شهرستان‌ها برگزار شد و در آن محمد واثقی، مشاور مدیر کل کتابخانه‌های مازندران توصیحاتی را درباره اساسنامه واهداف تشکیل انجمن خیران به حاضران در نشست ارایه کرد.

ذبیح‌پور اضافه کرد: در این نشست غلامرضا جهانگیری، حاج احمد اسکندری و علی‌محمد عارفی در بهشهر و حسین اسدی در شهرستان گلوگاه و سیدرضا حسینی کوهساری در شهرستان نکا، به عنوان اعضای موسس خیران کتابخانه‌ساز برگزیده شدند.

وی همچنین به موجودی اولیه صندوق خیران کتابخانه‌ساز اشاره کرد و افزود: موجودی اولیه صندوق مبلغ یک و نیم میلیون ريال است که با همت خیران در آینده افزایش می یابد و بخشی از هزینه تعمیر کتابخانه‌های قدیمی و ساخت کتابخانه‌های جدید از همین صندوق تامین می‌شود.

مسوول کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر در پایان گفت: در این نشست مقرر شد اعضاء ماهانه گردهم آیند و به ارایه نظرات و تبادل اطلاعات بپردازند. نشست بعدی این انجمن یکشنبه هفته آینده (۱۷ دی) برای مشخص شدن اعضای هیات امنای شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط