یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
چون عاشق كتابم از مشكلات هراسي ندارم

مدیر موسسه انتشاراتی «چویل» در استان کهگیلویه و بویراحمد از وقف زندگی‌اش به کتاب و کتابخوانی سخن گفت و اظهار کرد: چون عاشق کتابم، از هیچ مشکلی هراس ندارم و با اين كه چند وقت پیش تعداد زیادی از کتاب‌هایم را به سرقت بردند اما از اين بابت ناراحت نيستم.-

رضا یوسف‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: به دلیل عشق به کتاب و کتابخوانی موسسه انتشاراتی چویل را تاسیس کردم. 

یوسف‌زاده عنوان کرد: هدف من ترویج کتاب و کتابخوانی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و برای تحقق این موضوع مهم از هیچ بحران و مشکلی هراس ندارم. 

وی گفت: چند وقت پیش تعداد زیادی از کتاب‌هایم را به سرقت بردند اما با این حال، خیلی خوشحال شدم چون این امکان وجود دارد که دزدان با نگاه به کتاب‌ها تاثیری بپذیرند و به این شکل شاید هدایت شوند!
 
یوسف‌زاده عنوان کرد: در بیشتر نمایشگاه‌های فرهنگی کشور شرکت کرده‌ام و اعتقاد دارم اگر کسی فقط عنوان کتاب را هم بخواند، ممکن است همین یک نگاه برای برای اثر پذیری او کافی باشد. 

این فعال فرهنگی گفت: اکنون نشر چویل در نمایشگاه کتاب استانی غرفه دارد. سود و زیان فروش کتاب برایم مهم نیست و بیشترین موضوعی که برایم اهمیت دارد، مشارکت در امور فرهنگی کشور از جمله کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط