چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵
همایش تجلیل از فعالان حوزه چاپ برگزار می‌شود

مسوول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اجرای همایش تجلیل از فعالان حوزه چاپ استان اردبیل در تاریخ پنجم دی‌ماه در تالار بیضای اردبیلی با حضور مسوولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و صاحبان صنعت چاپ خبر داد.

سعید نوریان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این همایش ویژه فعالان بومی این منطقه و با هدف تجلیل از تکنیک‌های برتر در حوزه چاپ استان اردبیل اجرا خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در عرصه رقابتی این همایش موظفند آثار خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ارایه دهند.

مسوول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل همچنین از برگزاری نخستین جشنواره شعر قرآنی به زبان آذری با همکاری مرکز توسعه فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد استان و اداره ارشاد استان اردبیل خبر داد و عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره «ترنم وحی» می‌توانند در دو بخش تفسیر مضامین سوره‌های «عصر» و «انسان» در قالب‌های مختلف شعر و بخش ویژه «قرآن، کتاب بیداری اسلامی» شرکت کنند.

نوریان با بیان این‌که آثار برگزیده این جشنواره در قالب کتاب منتشر و در روز اختتامیه(9 بهمن‌ماه) همزمان با شب میلاد پیامبر اعظم(ص) از آن رونمایی می‌شوند، اظهار کرد: شاعران علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان دی‌ماه امسال به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ارسال کنند. در پایان نیز از برگزیدگان این حوزه قدردانی می‌شود.

وی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل درصدد تاسیس موزه چاپخانه‌های دفاع مقدس در استان اردبیل است و پیش‌بینی می‌شود با هماهنگی ارگان‌ها و سازمان‌ها مورد نظر، این کار به زودی انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط