شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴
اختتامیه جشنواره «کتاب در آینه» 30 آذر برپا مي‌شود

مراسم پایانی نخستین جشنواره هنری «کتاب در آینه» 30 آذر ماه در شهر شیراز برگزار می‌شود.-

مدیر روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی استان فارس با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: بیش از 280 اثر در بخش‌های عکس، گرافیک و خوشنویسی با موضوع کتاب و کتابخوانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده‌اند.

مسعود معنوی افزود: این آثار 22 و 23 آذر ماه با حضور گروهی از داوران استانی با توجه به رویکرد آنان در بحث مطالعه و کتابخوانی داوری خواهند شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره اظهار کرد: ايجاد بستر مناسب براي بروز خلاقيت‌هاي هنري و انتقال پيام هنرمندان در موضوع كتاب و كتابخواني، كمك به شكوفايي استعدادها و توانايي‌هاي هنري استان و ايجاد روحيه نشاط در مخاطبان كتابخانه‌هاي عمومي، از اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی به شمار می‌آیند.

معنوی یادآور شد: این جشنواره به دو بخش تقسیم می‌شود؛ بخش اصلی به برگزاري مسابقه در رشته‌هاي عكاسي، خوشنويسي و گرافيك (پوستر) و بخش جنبي به برپایی نمايشگاه از آثار برگزيده جشنواره اختصاص دارد.

وی با اشاره به همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف در برپایی جشنواره گفت: این جشنواره با همكاري حوزه هنري استان، معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري شيراز و با حضور هنرمندان، انجمن‌هاي هنري، دانشگاه‌ها، دانشكده‌ها و موسسات هنري برپا خواهد شد. 

معنوی در بخش دیگر سخنان خود از انتشار فهرست اسامی افرادی که به دبیرخانه آثار ارسال کرده‌اند، خبر داد و افزود: اسامی این افراد به نشانی اینترنتی www.farspl.ir منتشر شده و اگر نام ارسال‌کننده‌ای در فهرست نیست، می‌تواند تا 19 آذر با دبیرخانه به شماره 07112276930 تماس بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط