چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹
كتابخانه عمومي را بخش مهمی از شهرداري مي‌دانيم

شهردار سروستان به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی(24 آبان) گفت: هيچ گاه خودمان را جدا از كتابخانه‌هاي عمومي اين شهر ندانسته‌ايم و همیشه آن‌ها را مانند یک قسمت از شهرداری مهم می‌دانیم._

سيد ابوذر حسيني در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: شهرداري براي ساخت كتابخانه‌ عمومي شهر سروستان اقدام به اهدای قطعه زمينی با‌ مساحت قابل توجهي به اداره كتابخانه‌ها كرده است تا با تامين اعتبارات لازم، اقدام به ساخت آن کنند.
 
وی تاکید کرد: همچنین اداره کتابخانه‌های شهرستان همواره در مراحل طراحي و مهندسي ساختمان کتابخانه از اقدامات رايگان شهرداري و شوراي شهر استفاده کرده است.
 
حسینی با بيان اين‌كه يكي از رسالت‌هاي مهم اداره كتابخانه‌هاي سروستان و شهرداري این شهرستان، توسعه و ترويج فرهنگ مطالعه و افزايش كيفي زندگي شهري است گفت: سعي داريم فرهنگ شهروندي را در حد قابل قبول افزايش دهيم و در اين راستا، اقدام به برگزاري مسابقات فرهنگي با پيش‌بيني حضور پنج هزار نفر كرده‌ايم. 

وی عنوان کرد: فرهنگ مطالعه باید از درون خانواده و نهاد آموزش و پرورش گسترش پیدا کند و اگر اين اتفاق خوب درجامعه ما بيفتد، همه از آن بهره‌مند می‌شويم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط