سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸
ویژه برنامه‌های هفته کتاب در اردبيل 300 میلیون ریال بودجه می‌خواهد

سرپرست فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ویژه برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل تعیین شده است و انجام آن‌ها نیازمند اعتباری حدود 300 میلیون ريال است.-

توحید بلورساز در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: بخشی از اعتبار اجرای برنامه‌های هفته کتاب را استانداری اردبیل برعهده گرفته و بخش دیگر آن را معاونت فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقبل کرده است.

وی درباره ویژه‌ برنامه‌های این اداره در هفته کتاب بیان کرد: برنامه‌های هفته کتاب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در مرکز شهر اردبیل و تمام شهرستان‌های تابع آن اجرا خواهند شد و شامل برپایی نمایشگاه کتاب، اجرای مسابقه کتاب و کتابخوانی، برگزاری زنگ انشا در مدارس با موضوع هفته کتاب، رو نمایی از سه عنوان کتاب «شعله‌های عشق»، «خیال قاصدک» و «خواب روی پوکه‌های داغ» می‌شود.

سرپرست فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: همچنین با همکاری سازمان صدا و سیمای اردبیل برنامه‌های تلویزیونی «دوربین پرسشگر» با موضوع فرهنگ مطالعه و نهضت مطالعه مفید و «سیمای بامدادی» با موضوع کتاب را به مخاطبان عرضه خواهیم کرد.

وی با بیان‌این‌که دستور اجرای برنامه‌های هفته کتاب را به امور استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ کرده‌ایم، گفت: در نظر داریم فرصت بازدید دانش‌آموزان را از فرآیند چاپ کتاب با همکاری چاپخانه‌داران و اداره آموزش و پرورش فراهم کنیم.

بلورساز درباره دیدار با نویسندگان پیشکسوت اردبیلی اظهار کرد: در هفته کتاب مسوولان اداره فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، استاندار، امام جمعه و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل می‌کوشند تا با حضور در منزل نویسندگان پیشکسوت اردبیلی، با آنان دیدار ‌کنند.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط