پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
افزایش 148 درصدی امانت کتاب در دهاقان

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دهاقان استان اصفهان از افزایش 148 درصدی امانت کتاب در سال 91 در مقایسه با سال گذشته خبر داد.-

رویا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: تعداد امانت کتاب در سال گذشته، سه هزار و 600 نسخه بود که در سال 91 این تعداد به 9 هزار و 200 نسخه افزایش یافته است.

وی افزود: در سال جاری برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی صورت گرفته است که نتیجه آن رشد شاخص‌های کتابخوانی و عضویت 21 درصدی جمعیت دهاقان در کتابخانه‌های این شهرستان است.

اسماعیلی گفت: در سال 91 رشد 46 درصدی تعداد اعضای کتابخانه‌ها، رشد 22 درصدی تعداد منابع و رشد 41 درصدی رایانه‌ها و تجهیزات فناوری اطلاعات در این شهرستان شاهد بوده‌ایم.

وی اشاره کرد: علاوه بر این در سال جاری تمام کتابخانه‌های شهرستان به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور و اینترنت پرسرعت برای دسترسی آسان‌تر اعضا به منابع کتابخانه‌ای متصل شده‌اند.

به گفته وی، در شهرستان دهاقان شش کتابخانه فعالند و بیش از شش هزار و 500 نفر در كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان عضویت دارند. همچنین حدود 50 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های این شهر موجود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط