سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵
کنگره شعر دفاع مقدس هشتم آبان‌ماه آغاز می‌شود

شهر تبریز هشتم آبان‌ماه 91 میزبان بیستمین کنگره شعر دفاع مقدس خواهد بود. این کنگره از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و پس از وقفه‌ای دوساله برگزار می‌شود.-

صادق اسدی، مدیر روابط عمومی بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: زمان کنگره شعر دفاع مقدس که پیش از این نیمه نخست مهرماه اعلام شده بود، به دوشنبه، هشتم آبان‌ماه تغییر یافت. 

اسدی با بیان این‌که این کنگره عصر روز نهم آبان‌ماه به کار خود پایان خواهد داد، افزود: كتاب‌هاي «ميدان‌هاي تحرير»، «لغت‌نامه ماهيان» و «پر‌نده‌اي كه از سرزمين من به پرواز درآمده» از آثار برگزيدگان در چهار بخش «دفاع مقدس»، «عاشورايي»، «مقاومت ملل با تاكيد بر بيداري اسلامي» و «كودك و نوجوان» در اين كنگره رونمايي خواهند شد. 

مدیر روابط عمومی بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: ساعت 10 صبح فردا (26 مهرماه) در نشست رسانه‌ای جزییات برگزاری این کنگره تشریح خواهد شد.

بيستمين كنگره سراسری شعر دفاع مقدس پس از وقفه‌ای دوساله نسبت به کنگره قبل، از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با حمايت استانداري تبريز برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها