یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
«زندگینامه استیو جابز» در زنجان کتاب می‌شود

کتاب‌های «زندگی‌نامه استیو جابز» نوشته «والتر ایزاکسون» با ترجمه رضا زمانی و محمد زینالی و «زندگی باشکوه» نوشته سیام‌علی عباسی در انتشارات نیکان کتاب زنجان به چاپ می‌رسند.-

مدیر نشر نیکان کتاب در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از انتشار کتابی نوشته سیام‌علی عباسی با عنوان «زندگی باشکوه» خبر داد و گفت: این کتاب به‌زودی از سوی انتشارات «نیکان کتاب» به بازار کتاب روانه می‌شود.

شهین رومی با بیان این‌که این کتاب در حوزه روانشناسی نگاشته شده، اضافه کرد: در این کتاب راهکارهای بهتر زیستن برای افراد حاضر جامعه ایرانی ارایه شده و مخاطب آن رده سنی بزرگسال است.

وی مشخصات کتاب را نیز عنوان کرد و گفت: کتاب با 168 صفحه و شمارگان یک هزار نسخه به چاپ خواهد رسید. قیمت نهایی آن هنوز مشخص نشده است.

مدیر انتشارات نیکان کتاب همچنین از انتشار کتابی با عنوان «زندگینامه استیو جابز» با ترجمه رضا زمانی و محمد زینالی خبر داد و اظهار کرد: پیش از این، مترجمان دیگری نیز کتاب «والتر ایزاکسون» را در ایران ترجمه کرده‌اند.

رومی اضافه کرد: این کتاب در 15 بخش به معرفی زندگی شخصی، فعالیت حرفه‌ای و تاثیرات استیو جابز بر جهان امروز می‌پردازد. 

«زندگینامه استیو جابز» با شمارگان دو هزار نسخه، در 288 صفحه قطع رقعی و با قیمت 75 هزار ريال منتشر می‌شود.

استیون پاول جابز (تولد: ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ - درگذشت: ۵ اکتبر ۲۰۱۱) کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. جابز ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی بر اثر عوارض ناشی از سرطان لوزالمعده درگذشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط