سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
چاپ سوم «كمي ديرتر» به زودي به نمايشگاه مي‌رسد

«كمي ديرتر»، تازه‌ترين رمان سيدمهدي شجاعي، كه به تازگي در نوبت دوم چاپ منتشر شده بود،‌ در نمايشگاه كتاب رو به اتمام است و به گفته مدير انتشارات كتاب نيستان، چاپ سوم و چهارم اين كتاب به نمابشگاه می‌رسد. اين نويسنده، فردا در غرفه اين ناشر با مخاطبان خود ديدار مي‌كند.-

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، رمان «كمي ديرتر» مهدي شجاعي كه در ميان پرفروش‌هاي رمان و داستان در چند ماه اخير بود، در نمايشگاه امسال نيز يكي از آثار پر طرفدار اين ناشر بود. 

شجاعي، ‌فردا ساعت 16 تا 18 در غرفه اين انتشاراتي با مخاطبان خود ديدار مي كند.

شجاعي در رمان «كمي ديرتر» از رهگذر نگاه به مساله ظهور و كيفيت موضوع انتظار در جامعه امروز ايران،‌ سعي داشته تا به نوعي درجه خلوص اقشاري را كه به توصيف آن‌ها پرداخته، در لايه‌هاي زيرين شخصيتشان افشا كند.

از نگاه نويسنده مساله انتظار بهانه خوبي است تا جريان‌هاي متفاوت تفكر در جامعه امروزي و در نسبت با مناسبات روز مرور شوند.

«كمي ديرتر» در بخش‌هايي از صفحه 26 اين‌گونه نوشته شده است: «اگر قصد نوراني از اين نگاه طولاني و تاسف‌بار در سكوت، اين بوده كه توجه بيشتر حضار را برانگيزد، ‌موفق شده و حتي نفس را هم در سينه حضار حبس كرده، اما اگر قصدش اين بوده كه جوان سرش را بلند كند و چشمش به چشم نوراني بيفتد تا او بتواند تاثير بيشتري بر جوان بگذارد به نتيجه نرسيده، ‌يعني جوان نگاهش را حتي به اندازه يك وجب هم از فرش زير پايش بالاتر نياورده و خود را به نگاه تاسف‌بار و تحقيرآميز نوراني نسپرده است...»

چاپ دوم رمان «كمي ديرتر»، به شمارگان پنج‌هزار نسخه از سوي انتشارات كتاب نيستان منتشر شد و طرح روي جلد آن اثر فرزاد اديبي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط