سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
عبدالملكيان: مشكلات نمايشگاه با سعه‌صدر حل مي‌شود

محمدرضا عبدالملكيان، شاعر و مدير دفتر شعر جوان، ظهر امروز در بازديد از غرفه خبرگزاري كتاب ايران در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب با بي‌نظير خواندن اين نمايشگاه تاكيد كرد كه مشكلاتي هم كه در اين نمايشگاه وجود دارد با سعه‌صدر و تجديدنظر مديران قابل حل است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، عبدالملكيان، رواني ترافيك اطراف نمايشگاه امسال را از اتفاقات خوب در دسترسي به نمايشگاه بيان كرد و گفت: نمايشگاه كتاب ما يكي از شناخته‌شده‌ترين نمايشگاه‌هاي كشور است و با سابقه بازديدكننده چند ميليوني، اين نمايشگاه نسبت به بسياري از نمايشگاه‌هاي دنيا كم نظير است. بهتر است اين نمايشگاه با سعه صدر بيشتري برگزار شود. اين مساله كه چند ناشر در نمايشگاه حضور ندارند يا خودشان به دلايلي در نمايشگاه شركتي نداشته‌اند، مي‌تواند با سعه صدر و تجديد نظر قابل حل باشد. 

وي افزود: خوشبختانه وسعت نمايشگاه در يكي، دو سال اخير به لحاظ استقبال ناشران چند برابر شده است و بخشي از اين مخاطبان ‌شهرستاني هستند. مسلما مخاطبان و به ويژه شهرستاني‌ها به حوزه‌هاي خاصي علاقه‌مندند و در صورتي كه غرفه‌هاي ارايه دهنده به لحاظ موضوعي تفكيك مي‌شد مخاطبان با تمركز بيشتري از غرفه‌ها بازديد و به آثار مورد نظرشان دسترسي پيدا مي‌كردند، و در مجموع اين مساله مي‌توانست در كيفيت نمايشگاه بسيار موثر واقع شود.

اين شاعر در ادامه درباره مكان برگزاري نمايشگاه نيز ديدگاه‌هاي خود را مطرح كرد و گفت: با وجود آنكه چند سالي است درباره مكان برپايي نمايشگاه در يك محل مناسب‌تر بحث و نظرهاي فراواني صورت مي‌گيرد، هنوز براي اين مساله تدارك خاصي صورت نگرفته است و همه ما مي‌دانيم كه مصلي براي اين برنامه ساخته نشده است و كاركرد خود را دارد. بهتر است با وجود اين همه زمينه‌هاي مثبت هر چه سريع‌تر شاهد راه‌انداري مكان دايمي نمايشگاه باشيم.
 
عبدالملكيان در پايان از مسوولان برپايي نمايشگاه قدرداني كرد و گفت: اين نمايشگاه حاصل خيلي عظيمي از مسوولان برگزار كننده در رده‌هاي گوناگون است كه با تلاش شبانه‌روزي آن را با اين كيفيت امروزي برگزار كردند، به ايشان خسته نباشيد و دست مريزاد مي‌گويم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها