چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
«انواري از نور الهي» با قلم بهمني منتشر شد

كتاب «انواري از نور الهي: نور در قرآن، نهج‌البلاغه، ادعيه و سخنان بزرگان» نوشته محمدمسعود بهمني از سوي انتشارات نظري منتشر شد. اين كتاب معناي نور را در آيات قرآن، كلام امير المومنين(ع)، بزرگان دين و برخي از دعاها بررسي مي‌كند.-

نويسنده كتاب «انواري از نور الهي» در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، در اين باره اظهار كرد: در اين كتاب با استفاده از آيات قرآن و بيانات امام علي(ع) و همچنين با بررسي متن دعاها و زيارتنامه‌ها به بررسي و جست‌وجوي مفهوم نور پرداخته‌ام.

وي ادامه داد: در اين كتاب همچنين به معنا و كاربرد واژه نور در برخي بيانات بزرگان دين از جمله كلام پيامبر اسلام(ص) اشاره شده و از سوي ديگر، اين واژه در آثار چهره‌هاي بزرگ ادبي از جمله حافظ، عطار و مولانا بررسي شده است.‌

بهمني افزود: كتاب «انواري از نور الهي» در سه فصل با عنوان‌هاي «نور در قرآن و نهج‌البلاغه»، «نور در ادعيه و زيارتنامه» و «نور در سخنان بزرگان و ايمه(ع)» با اين هدف نوشته شده است كه راهراوان راه نور، با آشنايي با اين مفهوم، در مسير نورانيت قدم بردارند.

وي با اشاره به اين‌كه حدود يك سال زمان صرف نگارش كتاب «انواري از نور الهي: نور در قرآن، نهج‌البلاغه و ادعيه» شد، ادامه داد: اين كتاب توسط انتشارات نظري با شمارگان 1100 نسخه و به بهاي 16000 ريال منتشر شده است.

پيش از اين كتاب‌هايي از جمله «حقايقي از حق در قرآن كريم و سخنان بزرگان»، «خير و نيكي در قرآن، نهج‌البلاغه، ادعيه و سخنان بزرگان» و «تبليغات و عمليات رواني در سيره نبوي و علوي» از اين نويسنده منتشر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط