سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶
سرمشق ويژه كودكان در نمايشگاه كتاب تهران

انتشارات سرمشق به عنوان ناشر تخصصي محصولات آموزشي و كمك آموزشي ويژه مقاطع پيش‌دبستان و دبستان، با حدود 45 عنوان كتاب در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران شركت مي‌كند./

مهدي ميرزادايي، مدير مسوول انتشارات سرمشق، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: از ميان 45 عنوان كتابي كه در نمايشگاه كتاب عرضه خواهند شد، 11 عنوان آنها چاپ نخست‌اند.

وي افزود: «مجموعه چهار جلدي آموزش نقاشي پلكاني»، «ماجراهاي خواندني 2»، «خلاقيت بازي سرگرمي» و «مجموعه بازي‌هاي خلاق» عناوين كتاب‌هايي‌اند كه براي نخستين بار در نمايشگاه كتاب ارايه مي‌شوند.

مديرمسوول انتشارات سرمشق يادآور شد: كتاب «ماجراهاي خواندني 1» از جمله آثار پرشمارگان انتشارات سرمشق به شمار مي‌آيد كه براي دومين بار در نمايشگاه كتاب تهران عرضه خواهد شد. اين اثر با دربرداشتن 22 قصه معنوي و فرهنگي، تاكنون با استقبال فراوان دانش‌آموزان مقطع پيش‌دبستاني و ابتدايي مواجه شده است. همچنين اين نوشتار در سال تحصيلي گذشته از سوي وزارت آموزش و پرورش به عنوان «كتاب مناسب» برگزيده شد.

ميرزادايي با بيان اين كه انتشارات سرمشق براي ششمين بار در نمايشگاه كتاب تهران حاضر مي‌شود، گفت: اوليا، مربيان، كودكان قبل از دبستان و دانش‌آ‌‌موزان مقطع ابتدايي، مخاطبان كتاب‌هاي اين انتشارات را تشكيل مي‌دهند.

وي در پايان اظهار داشت: كتاب‌هاي انتشارات سرمشق در مقايسه با سال گذشته، هم از نظر كمي و هم از نظر كيفي ارتقا يافته‌اند، اما بالا بودن كيفيت محتواي كتاب‌ها به تنهايي باعث ترويج فرهنگ مطالعه نمي‌شود، بلكه در كنار آن بايد محل عرضه كتاب‌ها نيز از كيفيت مناسبي برخوردار باشد. با توجه به اين كه غرفه كودك و نوجوان نمايشگاه كتاب، سال گذشته در زير چادر تعبيه شده بود و امسال نيز همين رويه ادامه دارد، از مسوولان خواستارم تا نسبت به فراهم آوردن شرايط مناسب ارايه كتاب‌هاي ناشران اقدام كنند تا مخاطبان با رغبت بيشتري به نمايشگاه بيايند.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت‌ماه سال‌جاري در مصلاي امام خميني(ره)‌ برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط