شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲
قراچه‌داغي با 2 كتاب جديد در نمايشگاه تهران

مهدي قراچه‌داغي، مترجم حوزه كتاب‌هاي روان‌شناسي و جامعه‌شناسي، با دو كتاب «مردان جوان» و «كارايي در بيكاري» به بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران مي‌آيد.\

قراچه‌داغي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، در اين باره اظهار داشت: حدود 350 عنوان از كتاب‌هايي كه تاكنون در حوزه‌هاي مختلف جامعه‌شناسي، روان‌شناسي، مديريت، موفقيت و ... ترجمه كرده‌ام، در نمايشگاه امسال عرضه مي‌شوند.

وي ادامه داد: كتاب «مردان جوان» مجموعه مقالات 110 نويسنده است كه هر دو صفحه آن به يك نويسنده و پژوهشگر اختصاص دارد و مسايل و مشكلات پسران و مردان را در سنين پس از نوجواني بررسي مي‌كند.

قراچه‌داغي با بيان اين كه مباحث كاربردي در اين كتاب بيان شده‌اند، گفت: اين كتاب به مردان جوان مي‌آموزد كه چگونه در مواجهه با مشكلات اجتماعي، معاشرتي، تحصيلي، رفتاري و ... رفتار مناسب و معتدلي پيشه كنند.

به گفته وي، اين كتاب از سوي انتشارات «ذهن‌آويز» در نمايشگاه امسال ارايه خواهد شد.

وي تصريح كرد: كتاب «كارايي در بيكاري» نيز محصولي از انجمن متخصصان مديريت انگلستان است كه مديريت دوران بيكاري را به مخاطبان مي‌آموزد.

قراچه‌داغي منتشر كننده اين كتاب را نشر «ايران‌بان» معرفي كرد و افزود: بسياري از افراد دوست دارند محيط كار خود را تغيير دهند، به همين دليل تصميم مي‌گيرند به صورت امتحاني در يك محل ديگر مشغول به كار شوند. پردازش افكار و انديشه‌هاي افراد در اين دوران، مبحث اصلي كتاب است.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 14 تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط