دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
«پائیزه کتاب»؛ 180 میلیون تومان کتاب در بندرعباس فروش رفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از فروش 180 میلیون تومانی کتاب در طرح «پاییزه کتاب 99» در این استان خبر داد.

رضا کمالی زرکانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در هرمزگان، از فروش یک میلیارد و 800 میلیون ریالی کتاب در طرح پاییزه کتاب این استان خبر داد و گفت: طرح پاییزه فروش کتاب از 24 تا 30 آبان همزمان با بیست و هشتمین هفته کتاب ایران در هرمزگان برگزار شد که در استان هرمزگان، با استقبال شهروندان همراه بود.

وی افزود: در مجموع چهار کتابفروشی در بندرعباس عضو این طرح بودند که کتاب‌های مشمول این طرح با تخفیف 20 درصد عرضه شد و با توجه به تعداد محدود کتابفروشی‌ها و سقف مشخص خرید برای هر نفر تا مبلغ 200 هزار تومان، استقبال و خرید مردم بسیار قابل توجه بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: مشارکت و استقبال مردم هرمزگان از رویدادهای مرتبط با کتاب و فرهنگ مطالعه همیشه عالی بوده است و در نمایشگاه‌های سراسری کتاب که هر ساله برگزار می‌شود. هرمزگان همیشه جزء چند استان برتر کشور به لحاظ فروش کتاب محسوب می‌شود.

کمالی زرکانی افزود: در طرح پاییزه کتاب در هرمزگان 7373 جلد کتاب به ارزش یک میلیارد و 882 میلیون و 960 هزار ریال توسط مردم فرهنگ دوست این استان خریداری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها