دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
اعلام آمادگی 500 کتاب‌فروشی برای مشارکت در تابستانه 99

معاون کتاب و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از اعلام آمادگی 500 کتاب‌فروشی از سراسر کشور و 89 کتاب‌فروشی از شهر تهران برای مشارکت در تابستانه کتاب 99 خبر داد.

آزاده نظر‌بلند، معاون کتاب و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره آخرین آمار ثبت‌نام در تابستانه کتاب 99 بیان کرد: از 8 مرداد تا صبح‌ امروز(دوشنبه 13مرداد) 500 کتاب‌فروشی برای مشارکت در تابستانه کتاب 99 اعلام آمادگی کردند. این میزان ثبت‌نام در مقایسه با دوره‌های قبل و به نسبت فرصت باقی‌‌مانده تا پایان ثبت‌‌نام قابل‌توجه است.
 
وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام این دوره از طرح‌های حمایتی محدود است، افزود: با توجه به اینکه پایان مهلت ثبت‌نام با آغاز اجرای طرح همزمان است، فرصت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.
 
نظر‌بلند درباره مشارکت کتاب‌فروشی‌های تهران در تابستانه کتاب 99 گفت: تا امروز از شهر تهران 89 کتاب‌فروشی برای مشارکت در تابستانه کتاب اعلام آمادگی کردند. همانند دوره‌های قبل با اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، برای شناسایی اصالت واحد‌های صنفی و پروانه کسب آن‌ها همکاری داریم.   
 
تابستانه کتاب 99  از طرح‌های حمایتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مرداد‌‌ماه در سراسر کشور آغاز می‌شود. کتاب‌فروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تایید شرکت در تابستانه کتاب ٩٩ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

این طرح از روز شنبه ١٨ مرداد مصادف با عید سعید غدیر خم آغاز می‌شود و تا روز پنج شنبه ٣٠ مرداد ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط