دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
مدیرمسئول نشر مرکز خواستار به‌تعویق افتادن نمایشگاه کتاب تهران شد

مدیرمسئول نشر مرکز در نامه‌ای به رئیس نمایشگاه کتاب خواستار تعویق زمان برگزاری سی‌وسومین دوره نمایشگاه کتاب تا زمان مهار ویروس کرونا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در پی شیوع ویروس کرونا در برخی شهرهای ایران؛ به‌ویژه تهران و عدم آگاهی از مدت زمان دوره این بیماری، علیرضا رمضانی، مدیرمسئول نشر مرکز در نامه‌ای خطاب به محسن جوادی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه کتاب، تعویق زمان برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را درخواست کرد.
 
متن این نامه به شرح زیر است:
«وزارت فرهنگ و ارشادا اسلامی
معاون محترم امور فرهنگی
جناب آقای دکتر جوادی
با سلام
 اطلاعات من درباره «ویروس کرونا» همچون بسیاری از شهروندان اندک است. با این حال حسب وظیفه شهروندی پیشنهاد می‌کنم تا زمانی که مراجع ذی‌صلاح براساس بررسی‌های  دقیق و تخصصی پزشکی تضمینی مطلق برای جلوگیری از گسترش و مهار «ویروس کرونا» اعلام نکنند، تاریخ برگزاری سی‌وسومین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به تعویق بیفتد.
مطمئنا عنایت دارید این نمایشگاه ده‌ها هزار بازدیدکننده دارد، که اکثر آن‌ها با وسایل نقلیه عمومی، از جمله مترو و اتوبوس به نمایشگاه می‌آیند؛ مضافا عده زیادی از هم‌وطنان و کتابدوستان از استان‌ها بازدیدکننده همه ساله‌ی این نمایشگاه هستند که این امر خود بر حساسیت تاریخ برگزاری نمایشگاه می‌افزاید.
با تقدیر و احترام
مسئول نشر مرکز-علیرضا رمضانی»
 
این نامه همچنین برای مدیرکل دفتر توسعه و کتابخوانی، مدیرعامل موسسه خانه کتاب، رئیس و هیات‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و مدیر عامل تعاونی آشنا نیز رونوشت شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها