یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
احتمال تغییر زمان برگزاری ششمین نمایشگاه چاپ دیجیتال

جلال ذکایی، مدیر پنجمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی با اشاره به همزمانی نمایشگاه «دروپا» در آلمان و ششمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی تهران، از احتمال تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه در سال آینده خبر داد.

جلال ذکایی، مدیر پنجمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: چاپ دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت است. سرعت پیشرفت این صعنت موجب شده تا مسئولان نمایشگاه‌های «تروپا»در آلمان و «آی پکس» انگلیس کاهش فاصله زمانی برگزاری دوره‌های نمایشگاه را در دستور کار قرار دهند.
 
وی با اشاره به دلایل این کاهش فاصله زمانی افزود:‌ مسئولان این نمایشگاه‌ها معتقدند که برگزاری چهارسالانه، به سه سال کاهش پیدا کند تا از سرعت پیشرفت جا نمانند.    
 
ذکایی در ادامه با اعلام خبر تغییر زمان برگزاری ششمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی عنوان کرد: ششمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی ایران،‌ یک ماه بعد از نمایشگاه «دروپا» که هر چهار سال یکبار در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود، دایر خواهد شد.

مدیر نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در بیان دلایل این تغییر زمان گفت: سال آینده این دو رویداد همزمان برپا می‌شود و شرکت در نمایشگاه آلمان برای بسیاری از فعالان این حوزه در اولویت است. بنابراین ترجیح می‌دهیم که ششمین نمایشگاه با یک تغییر زمانی، یک‌ماه قبل یا بعد از نمایشگاه «دروپا» برگزار شود.  

پنجمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی، از پنجم تا هشتم خردادماه 94، در بخش نمایشگاهی هتل المپیک تهران با حضور 54 شرکت فعال در این حوزه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها