دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
احتمال تمدید دوباره مهلت ارسال آثار در جشنواره توفیق

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به استقبال علاقه‌مندان از جشنواره «توفیق» گفت: با توجه به درخواست علاقه‌مندان، احتمال تمدید آن تا 30 بهمن وجود دارد.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی «توفیق» گفت: این جشنواره در 23 بخش برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان تصریح کرد: نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی «توفیق» با هدف تقویت همبستگی و نشاط بین شهروندان، جلوگیری از پیامدهای مخرب اجتماعی ناشی از شیوع کرونا، شناخت قابلیت‌ها و توانمندی‌های همه شهروندان با هم‌افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها در جهت توسعه مشارکت همشهریان برگزار می‌شود.

نظری با بیان اینکه داستانک و داستان کوتاه، شعرخوانی، سرایش شعر، روخوانی قرآن به‌صورت صحیح‌خوانی در دو بخش آقایان و بانوان، دست‌سازه با مواد دور ریختنی، نقاشی و خط تحریری، عکس موبایلی و سفره‌آرایی، مداحی و رشته‌های ورزشی از بخش‌های این جشنواره است، تصریح کرد: از نخستین روز استقبال علاقه‌مندان بالا بوده و تاکنون بیش از یک هزار نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان افزود: بیشترین ارسال آثار در رشته‌های عمومی و ورزشی بوده و در بخش‌های تخصصی همچون داستان آثار بسیار کم است.

 وی با اشاره به درخواست علاقه‌مندان برای تمدید مهلت دوباره جشنواره گفت: احتمال تمدید فرصت ارسال آثار تا 30 بهمن وجود دارد.

نظری با بیان اینکه بخش ویژه جشنواره نیز با محور‌های «سردار سلیمانی» و «کرونا» است، افزود: این جشنواره در دو مرحله مقدماتی (سطح محلات و مناطق) و مرحله نهایی داوری و مراسم اختتامیه آن همزمان با جشنواره شهروند نمونه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان افزود: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی بود که علاقه‌مندی مردم در رشته‌های مختلف سنجیده شود تا در ادوار بعدی به آن پرداخته شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها