دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
اجرای ویژه‌برنامه‌های «قصه شب» در دنیای کتاب قم

مدیر فروشگاه «دنیای کتاب» قم از برگزاری برنامه‌های «قصه شب» در این مجموعه فرهنگی به‌مناسبت هفته کتاب خبر داد.

حسین قوامیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، درباره ویژه برنامه‌های این مجموعه در هفته کتاب و کتابخوانی گفت: از جمله برنامه‌های ما علاوه بر شرکت در طرح پاییزه کتاب اجرای برنامه «قصه شب» است. این ویژه برنامه با هدف گسترش و ترویج فرهنگ كتاب و كتابخوانی و با همكاری اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و كانون پرورش فكری استان قم به مدت هفت شب برگزار می‌شود و همزمان با آغاز هفته کتاب، شروع شده است.
 
مدیر فروشگاه «دنیای کتاب» قم افزود: این برنامه به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام «دنیای كتاب» و كانون پرورش فكری استان قم هر شب ساعت ١٨ پخش می‌شود و تا آبان 30 آبان ادامه دارد. در «قصه شب»، مربیان توانمند كانون در هر برنامه یك قصه را اجراء و كتا‌ب‌های مناسب را  معرفی می‌كنند و به سوالات مخاطبان در زمینه كتاب به صورت زنده پاسخ می‌دهند.
 
وی به استقبال مخاطبان از این برنامه هم اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه برنامه «قصه شب» تا امروز با استقبال خوبی از طرف كودكان و نوجوانان استان قم روبه‌رو شده و در برخی موارد بیش از  هزار نفر این برنامه را مشاهده كردند.
 
این فعال حوزه کتاب تصریح کرد: شب اول و دوم را در خدمت محسن کریمی و فریده گرامی بودیم و در ادامه هدی توسلی، اسماعیل ذبیحی و فاطمه‌زهرا گرائلی در برنامه «قصه شب» حضور پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها