شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
شبکه ترویج کتاب‌خوانی کتاب‌پلاس ایجاد می‌شود

موسس پلتفرم «کتاب‌پلاس» از ایجاد شبکه ترویج کتابخوانی به مناسبت روز قلم در پلتفرم کتاب‌پلاس با هدف هم‌افزایی بین فعالان این حوزه خبر داد.

مهدی سعیدی‌کیا، موسس پلتفرم «کتاب‌پلاس» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، از امکان جدید این پلتفرم به مناسبت 14 تیر‌ماه، روز قلم خبر داد و گفت: بازاریابی و معرفی کتاب از دغدغه‌های پدید‌آورندگان و ناشران است.

سعدی‌کیا اظهار کرد: هرچند از سوی ناشران، پدید‌آورندگان و یا مروجان کتابخوانی در این زمینه فعالیت‌هایی مشاهده می‌شود اما به نظر می‌رسد، جسته و گریخته است و از انسجام موثری برخوردار نیست؛ بنابراین کتاب‌پلاس در خدمت جدید خود امکان معرفی کتاب را برای ناشر، پدید‌آور و یا مروج، فراهم کرده‌است.

وی افزود: ناشر، پدید‌آور و یا مروج در قالب یک شبکه می‌تواند یک فعالیت ترویجی انجام دهد. این شبکه به‌دنبال هم‌افزایی بین فعالان این حوزه است؛ بنابراین علاقه‌مندان با پروفایل اختصاصی که کتاب‌ پلاس در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، فعالیت‌های خود را شکل می‌دهند.

موسس کتاب‌پلاس توضیح داد: در نخستین قدم بخش مولفان این خدمت جدید فعال شده‌است و به‌زودی سایر بخش‌ها نیز فعال خواهد شد. با تکیه بر این بخش فرد و سازمان نیز می‌تواند به‌عنوان مروج عضو شبکه باشد.     
  
سعیدی‌کیا ادامه داد: ایجاد باشگاه کتابخوانی الکترونیکی، نمایش کتاب‌های خود و دیدگاه‌های ارائه شده درباره کتاب‌ها، ارتباط با مخاطبان و دعوت از آن‌ها به شرکت در رویداد‌‌ها و پویش‌های مطالعاتی، برگزاری پویش‌ها، رویداد‌ها و مسابقات کتابخوانی برای اعضا باشگاه و انعکاس اخبار درباره آخرین کتاب مولفان از خدمات این شبکه ترویجی در حوزه کتاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها