شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
نشر افق؛ 20درصد تخفیف و ارسال رایگان

مدیرکتابفروشی «کتاب افق» از تخفیف 20درصدی خریدهای اینترنتی و ارسال رایگان کتاب‌های نشر افق در پی شیوع کرونا خبرداد.

رامین شعبان‌پور، مدیرکتابفروشی «کتاب افق» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،از تسهیل فروش غیرحضوری و  اینترنتی کتاب‌های نشر افق در پی شیوع کرونا خبرداد و گفت: در این ایام، کتاب‌های نشر افق از طریق سایت با ۲۰ درصد تخفیف، ارائه می‌شود و ارسال آن نیز رایگان است.

شعبان‌پور رعایت موارد بهداشتی و استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده در خریدحضوری را از دیگر تمهیدات بهداشتی کتابفروشی‌های نشر افق در پی شیوع ویروس کرونا خواند و گفت: نشر افق علاوه بر دفتر انتشارات -که در واقع نمایشگاه آثار نشر است و فروش اینترنتی سایت را پشتیبانی می‌کند- دو کتاب فروشی دارد؛ یک کتابفروشی در راسته کتابفروشی‌های خیابان انقلاب و دیگری کتابفروشی شهر کتاب گلدیس در فلکه دوم صادقیه. شهر کتاب گلدیس چون زیر نظر شهرداری است، از طرف شهرداری مواد ضدعفونی‌کننده دریافت می‌کند و در اختیار مردم و کارکنان قرار می‌دهد.

وی نصب پیام‌های بهداشتی و بازدارانده مربوط به پیشگیری از کرونا در پیشخوان در کتاب‌فروشی شهرکتاب گلدیس را از دیگر اقدامات کتابفروشی افق در ایام شیوع کرونا خواند و افزود: توصیه شده بیشتر از دستگاه پوز استفاده شود تا پول. در ورودی فروشگاه هم برای استفاده مراجعه‌کننده‌ها محلول ضدعفونی‌کننده قرار داده شده تا از این طریق درصد ابتلا به این ویروس را پایین بیاورند.

شعبان‌پور ضمن بیان اینکه تهیه محلول ضدعفونی در کتاب‌فروشی خیابان انقلاب یک مقدار برای ما سخت است، اضافه کرد: قصد داریم در کتاب‌فروشی خیابان انقلاب هم همان روال شهر کتاب گلدیس را داشته باشیم. در طول روز دستگیره‌های ورودی کتاب‌فروشی، پیشخوان و دستگاه‌های پوز را مرتب ضدعفونی می‌شود و محلول ضدعفونی در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

وی افزود: در این ایام سعی می‌کنیم سفارش اینترنتی یا تلفنی مردم را با تخفیف در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا حداقل کتاب در دسترس آن‌ها باشد.

مدیر کتاب‌فروشی کتاب افق درباره برنامه‌های پیش‌روی این کتابفروشی در روزهای آتی اسفندماه اظهار کرد: با مشورت همکاران به فکر هستیم تا آخر اسفند برنامه‌های بهتر و جذاب‌تری برای مردم ارائه دهیم تا این مدتی که در خانه هستند، بتوانند کتاب بخوانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها