شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸
برترين‌هاي هر دهه فعاليت‌ انتشارات دانشگاه تهران تقدير مي‌شوند

رييس موسسه انتشارات دانشگاه تهران گفت: يكي از ويژگي‌هاي متمايز بيستمين مراسم كتاب برتر دانشگاهي در سال آينده،‌ تقدير از برترين آثار هر دهه فعاليت مولفان در دانشگاه تهران خواهد بود.\

دكتر جان‌اله كريمي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: يكي از مهم‌ترين فعاليت‌هاي انتشارات دانشگاه تهران در سال جاري، برپايي مراسم كتاب برتر با اختصاص يك روز ويژه براي اين جشنواره در دانشگاه بوده است.

وي با تاكيد بر اينكه در اين مراسم از آثار پرفروش و پرشمارگان دانشگاهي و فعالان عرصه نشر تقدير شده است، افزود: با توجه به فعاليت شش دهه‌اي انتشارات دانشگاه تهران، يكي از برنامه‌هايي كه براي سال آينده تدارك ديديم،‌ انتخاب يك اثر برجسته در هر دهه فعاليت انتشارات است.

رييس موسسه انتشارات دانشگاه تهران با تاكيد بر رشد كمي نشر كتاب در دانشگاه تهران گفت: بيش از 350 عنوان كتاب در سال 89 از سوي دانشگاه تهران منتشر شده و چندين عنوان نيز براي نمايشگاه كتاب تهران آماده شده است. 

كريمي با تاكيد بر اينكه برخي از آثار پرفروش دانشگاه تهران براي نمايشگاه تجديد چاپ خواهد شد، توضيح داد: از ديگر فعاليت‌هاي اين انتشارات در سال جاري، ديجيتال‌سازي برخي از منابع بود كه سال آينده به صورت جدي دنبال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها