دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۴
مراسم امضای کتاب توسط رهبر جنجالی جنبش تی‌پارتی آمریکا

«گلن بک» رهبر جنجالی جنبش تازه تاسیس تی.پارتی آمریکا که موضع گیری‌هایش در آستانه انتخابات کنگره سر و صدای زیادی به پا کرده، با حضور در انتشارات «برنز اند نوبل» 350 نسخه از کتاب جدید و پر فروشش را در 37 دقیقه برای خوانندگان امضا کرد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) به نقل از پروایدر جورنال، «گلن بک» که به خاطر برنامه های تلویزیونی اش معروف و بعد به عنوان رهبر جنبش تی پارتی، خود را مستقل از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات نشان داده، کتاب خود را با عنوان « ورشکسته: طرحی برای بازسازی اعتماد، راستی و میراث ما» منتشر کرده است.
 
او در این کتاب از سیستم سیاسی ورشکسته آمریکا و همچنین زیر پا گذاشتن قانون اساسی آمریکا توسط رهبران این کشور سخن گفته و پیشنهاد های خود را برای احیای تاریخی آمریکا ارایه کرده است. او معتقد است که وقتی مردم آمریکا به راستی دست پیدا کنند، قادر خواهند بود اقدامات اساسی مورد نیاز را برای خلاص شدن از طرح های سوسیالیستی اوباما انجام دهند و به سمت بازسازی کشورشان حرکت کنند.

اگرچه بسیاری معتقدند جنبش تی پارتی که گلن بک داعیه رهبری آن را دارد، از درون جریان راست آمریکا ظهور کرده و دارای گرایش های ملی‌گرایانه افراطی است، ولی او در این مدت طرفداران زیادی پیدا کرده است. طرفداران بک از ساعت 7:30 صبح به وقت محلی ( وارویک آمریکا) برای امضای کتاب 22 دلاری شان توسط او در کتاب فروشی انتشارات برنز اند نوبل حضور پیدا کردند.

رهبر جنبش تی پارتی آمریکا به طور متوسط 10 ثانیه برای دست دادن با علاقه مندانش و امضای کتاب هایش صرف و در نهایت نیز 350 کتاب را امضا کرد. طرفدران گلن بک نیز هر از چند گاهی با گفتن برخی جملات علاقه خود را به او ابراز می کردند. یکی از حضار گفت: « من روشی را که او می خواهد از طریق آن دنیا و دولت عریض و طویل واشنگتن.دی.سی را از ولخرجی مفرط نجات دهد، می پسندم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها