شنبه ۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۵
حضور ايران در نمایشگاه کتاب نایروبی

دوازدهمین نمایشگاه کتاب نایروبی با عنوان «خواندن برای تغییر» با برنامه‌ریزی و اقدام موسسه ناشران کنیا و حضور معاون وزیر آموزش اين كشور افتتاح شد. در اين نمايشگاه کتاب‌های مجمع جهانی اهل‌البیت(ع) به زبان انگليسي عرضه مي‌شوند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران با آثار مختلفی در زمینه‌های اسلامی، ایرانشناسی، انقلاب اسلامی، آشنايي با انديشه‌هاي امام خمینی(ره) و عرضه ترجمه‌های انگلیسی قرآن کریم، در این نمایشگاه شرکت کرده است. 

در نمایشگاه امسال 70 ناشر کنیایی و تعدادی ناشر خارجی از کشورهای سنگال، هند، آفریقای جنوبی، اوگاندا، تانزانینا و مالزی شرکت كرده‌اند.

در مراسمي که روز جمعه(سوم مهرماه) برگزار شد، معاون وزیر آموزش کنیا نکاتی را در تشویق مردم به نوشتن بیان کرد و گفت: تنها دارندگان مدارک بالا نویسنده نیستند، بلکه هر کسی می‌تواند بنویسد.

بر اساس اعلام مسوولان نمایشگاه، امسال بیش از بیست هزار نفر از مردم کنیا از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد. در روزهای آغازین نمایشگاه نيز استقبال مردم چشمگیر بوده است، به ويژه دانش‌آموزان مدارس که همراه مربیان خود به طور دسته جمعی حضور می‌یابند. 

در این میان کتاب‌های مجمع جهانی اهل‌البیت(ع) نیز به زبان انگلیسی عرضه شده‌اند.

موسسه اهل‌البیت(ع) خواهران نایروبی نیز مانند سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و کتاب‌های مختلفی در زمینه‌های اسلامی و شیعی ارايه كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها