چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۳
اسامي برندگان 4 جايزه ادبي هفدهمين كنگره سراسري شعر دفاع مقدس

برگزيدگان هفدهمين كنگره سراسري شعر دفاع مقدس ـ كه "موج ارغواني" نام گرفته ـ براي دريافت چهار جايزه سيدحسن حسيني، قيصر امين‌پور، قدس و بخش ويژ‌ه‌ كودك و نوجوان مشخص شدند. از اين برگزيدگان، امروز(بيست‌ودوم اسفند) و در آخرين نشست كنگره تقدير به عمل مي‌آيد. هفدهمين كنگره سراسري شعر دفاع مقدس كه20 اسفندماه در بندر عباس آغاز به كار كرده بود، امروز به كار خود پايان مي‌دهد ./

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاری کتاب ایران (ايبنا) به بندرعباس، در بخش نگاه عاشورايي به هشت سال دفاع مقدس، جايزه ادبي سيد حسن حسيني به سيداصغر صالحي از شهر كرد، عاليه محرابي از يزد، حسين حاجي هاشمي از خميني شهر، احمدرضا الياسي از شهر كرد، خدابخش صفادل از نيشابور، امير سنجوري از اهواز و سيدحميدرضا برقعي از قم تعلق مي‌گيرد. 

در بخش دفاع مقدس نيز جايزه ادبي قيصر امين‌پور به محمدمجتبي احمدي از كرمان، مجيد سعدآبادي از تهران، حامد عسگري از كرمان، علي اسداللهي از تهران و بهمن ساكي از خوزستان اهدا مي‌شود. 

در بخش مقاومت و پايداري هم جايزه ادبي قدس به پيام يوسفي از مشهد، مرتضي حيدري آل‌كثير از شوش دانيال، بهمن ساكي از خوزستان و احمدرضا خان‌احمد از اصفهان تعلق مي‌گيرد.

هفدهمين كنگره سراسري شعر دفاع مقدس، جايزه بخش ويژ‌ه‌ كودك و نوجوان را به سعيده موسوي‌زاده از مشهد، محمد گودرزي دهريزي از تهران، مريم هاشم‌پور از كرج، حامد محقق از همدان، طيبه شاماني از دامغان و منيره هاشمي از مشهد اهدا مي‌كند.

مراسم اختتاميه هفدهمين كنگره سراسري شعر دفاع مقدس امروز(بیست و دوم اسفند) در بندرعباس برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط