سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
اولین گام‌های احداث «کتابخانه تخصصی کودک و آینده» در مشهد

معاون اداری و مالی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: اولین گام‌های احداث «کتابخانه تخصصی کودک و آینده» با هدف توسعه فضا و زیر ساخت‌های فرهنگی شهر برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی در خصوص «کتابخانه تخصصی کودک و آینده»، اظهار کرد: «کتابخانه تخصصی کودک و آینده» تلاش دارد تا طی پنج سال آتی به منزله یکی از مهمترین و پویاترین مراکز فرهنگی و آموزشی در شرق کشور عمل کند.

وی افزود: پویایی و پیشرفت جامعه ایران وابستگی مستقیم به پویایی و توانمندی فکری کودکان و نوجوانان کشور دارد. برای تحقق این ارزش محوری، کلان شهر مشهد نیازمند کتابخانه‌ای تخصصی و پویا برای کمک به جامعه کودکان است که با برنامه‌ها و فعالیت‌های گوناگونش بتواند در جهت افزایش توانمندی‌های فکری و کاهش مشکلات فکری و رفتاری آن‌ها تلاش کرده و فضای مناسب برای رشد فکری را در آینده‌سازان کشور فراهم کند.

معاون اداری و مالی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: از این رو بر آن شدیم با احداث کتابخانه تخصصی کودک در مجموعه فرهنگسرای کودک و آینده به این مهم دست پیدا کنیم.

دانایی با بیان اینکه این کتابخانه در بوستان کوهسنگی واقع شده است، تصریح کرد: مساحت این پروژه 300 مترمربع و اعتباری که برای ساخت این پروژه تخصیص یافته مبلغ 4 میلیارد و 485 میلیون ریال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها