چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
مشق شعر کودک

کارگاه آنلاین «مشق شعر کودک» از سوی شورای کتاب کودک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جلسات «مشق شعر کودک» از سوی شورای کتاب کودک با تدریس علی اصغر سیدآبادی به صورت 7 جلسه آنلاین برگزار می‌شود.

در این دوره‌ کارگاهی به موضوعاتی مانند شعر کی متولد شد، شعر کودک چیست و چکار می‌کند، چه چیزهایی شعر کودک را می‌سازد و موضوعاتی از این قبیل پرداخته می‌شود.
 
شروع این جلسات از اول بهمن‌ماه 1399 ساعت ۱۷ تا ۱۹ خواهد بود.
 
علی‌اصغر سیدآبادی در سال ۱۳۵۰ در سیدآباد به دنیا آمد. نویسنده، شاعر کودک و نوجوان،  پژوهشگر و مروج کتابخوانی است. سیدآبادی در سن ۲۵ سالگی( سال ۱۳۷۵) نخستین کتابش را برای کودکان منتشر کرد.  وی در سال‌های بعد به شکل منظم به نوشتن برای کودکان و نوجوانان پرداخت و امروز حدود ۶۰ کتاب با موضوع مباحث نظری ادبیات کودک و نوجوان، داستان و شعر کودک و نوجوان از او منتشر شده است. آثار سیدآبادی جوایزی از جمله لوح افتخار شورای کتاب کودک و همچنین جایزه یمینی شریف را دریافت کردند. سیدآبادی از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران نامزد جایزه جهانی آسترید لیندگرن (آلما)‌ ۱۳۹۷ شد.
 
علی اصغر سیدآبادی به عنوان‌ نامزد ایرانی دریافت جایزه IREAD (من می خوانم) ۲۰۲۰ از سوی شورای کتاب کودک معرفی شده بود.
 
علاقه‌مندان برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹-۱۵ با دبیرخانه شورای کتاب کودک تماس بگیرند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها